DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

The League of Undercity

Rasy

Rasy...  
                   
          Horda
 
     
 
Krvaví Elfové (Blood Elves)
Po téměř 7000 let, Vysocí Elfové obdělávali zářivé magické království ukryté hluboko uvnitř lesů severního Lordaeronu. Ale před 5 lety, Pohroma nemrtvých napadla Quel’Thalas a dovedla elfy na pokraj zkázy. Vedena zlým rytířem smrti Arthasem, Pohroma nemrtvých zničila mystickou Sluneční Studnu, tím oddělila elfy od zdroje jejich tajemné síly. Pojmenovali se "Krvaví Elfové" a jsou oddáni získat moc, kterou kdysi vládli.
Startovní lokace: Eversong Forest
Hlavní město: Silvermoon City
Rasový mount: hawkstrider
Dostupná povolání: Hunter, Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warrior
 
Rasové vlastnosti:
Arcane Affinity: Enchanting skill zvýšen o 10.
Magic Resistance: Všechny resistence zvýšeny o 5.
Mana Tap: Po použití sníží protivníkovu manu a nabije vás tajemnou magií na 10 minut - Stakuje se 3krát - 30 yardů - Instant - 30 sekund do dalšího použití.
Arcane Torrent: Všem protivníkům v okolí 8 yardů zabrání v kouzlení po dobu 2 sekund. Mimo jiné, vám přidá manu nebo energy (rogue) za každý právě aktivní Mana Tap - Instant - 2 minuty do dalšího použití.
 
 
   
Orkové (Orcs)
Suroví, zelonokožnatí Orkové jsou jednou z nejrozšířenějších ras Azerothu. Běžně jsou považováni za brutální a tupé, bez známek lidskosti, nebo pochopení pro ostatní rasy. Narozeni v pekelném světě Draenoru , se Orkové dostali do království Stormwindu skrze dimenzionální bránu známou jako Dark Portal a byli uplaceni k válce proti Lidem. Přestže někteří se bojí své minulosti, Orkové kdysi v Draenoru pěstovali kultivovanou šamanistickou společnost. Ovšem tragicky byly hrdé Orkské klany podplaceni Plamennou legií a použiti jako figurky při invazi legie do Azerothu. Avšak Orkové se dokázali vzepřít, a nakonec byli schopni změnit průběh války v neprospěch jejich démonických pánů. Orkové vedeni mladým Warchiefem, Thrallem, znovuzískali jejich sílu a čest. Nyní stojí Orkové připraveni bojovat ne za účelem dobývání, ale ze jejich právo přežít v jejich osvojeném světě.
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Shaman, Rogue(Lump)
Startovní Lokace: Durotar
Domovské město:Ogrimmar
Rasový mouth: Vlk
 
Rasové vlastnosti:
Blood Fury: Po použití zvyšuje útok zbraní i kouzly, ale snižuje všechny léčivé efekty o 50% - trvá 15 sekund - 2 minuty do dalšího použití.
Hardiness: Dává orkům 15% šanci na resist stunu a knockout efektů.
Command: Poškození (damage) petů je zvýšeno o 5%.
Axe Specialization: Zvýšen skill u seker o 5.

 
   
Tauři (Taurens)
Tauři jsou velké zvířecí stvůry, které žijí na travnatých otevřených pláních centrálního Kalmidoru. Žijí aby sloužili přírodě a udržovali rovnováhu mezi divokými věcmi kraje a potřebami živých tvorů. Přes jejich enormní velikost a brutální sílu, pozoruhodně mírumilovní Tauři udržují poklidnou, kmenovou společnost. Avšak když jsou vyburcováni konfliktem, Tauři jsou nesmiřitelními nepřáteli kteří použijí každý gram jejich síli aby zašlapali jejich nepřátele do země. Pod vedením jejich starobylého náčelníka, Cairna Bloodhoofa, se Tauři během invaze Plamenné legie spojili s Orky. Od té doby zůstaly tyto dvě rasy neochvějnými spojenci. Stejně jako Orkové, se Tauři snaží udržet jejich smysl pro tradici a vznešenou totožnost.
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warrior(Válečník), Shaman, Druid
Startovní Lokace: Redrock Mesa, Mulgore
Domovské město:Thunder Bluff
Rasový mouth: Kodo
 
Rasové vlastnosti:
War Stomp: Po použití omráčí (stun) 5 nepřátel v okolí 8 yardů - trvá 2 sekundy - 2 minuty do dalšího použití.
Endurance: Zvyšuje maximální zdraví o 5%.
Cultivation: Zvyšuje herbalism skill o 15.
Nature Resistance: Zvýšená resistence proti přírodním (nature) útokům o 10.
 
   
Trollové (Trolls)
Krutí pralesní Trollové, kteří obývají početné ostrovy jižních moří, jsou proslulí pro jejich krutost a temnou mystiku. Barbarští a pověrčiví, mazaní Trollové chovají vroucí nenávist ke všem ostatním rasám.
Avšak jeden kmen byl nucen překonat své předsudky když čelil Orkskému Warchiefu a jeho mocné Hordě. Trollové z kmene Darkspear, již dávno vyhoštěny z kraje jejich předků ve Stranglethorn Vale, byli téměř zničeni bandou vodních Murloků, ale Thrallovi a Hordě se podařilo je zachránit. Na oplátku přísahali vděční Trollové věčnou věrnost Hordě.
Vedeni vychytralým Lovcem Stínů, Vol'jinem, se Darkspearští Trollové spolu s jejich Orkskými spojenci zabydleli v Durotaru. Jejich vesnice, pojmenovaná po jejich padlém kmenovém vůdci, Sen'jinovi, leží podél východního pobřeží drsné, skalnaté země. Darkspearský kmen také ovládá stezky uvnitř blízkých džunglí na ostrovech Echo. (Echo Isles)
Jako součást Hordy, rozšířili svou loajálnost také k mocným Taurům, ale k manipulujícímu Forsakenovi mají jen malou důvěru, který jak věří přinese na jejich spojence jen utrpení a hádky.
Dostupné postavy:
Hunter (Lovec), Warrior(Válečník), Shaman, Rogue(Lump), Mage(Mág), Priest(Kněz)
Startovní Lokace: Durotar
Domovské město:Orgrimmar 
Rasový mouth: Raptor

Rasové vlastnosti:
Berserking: Po použití zvýší rychlost útoku o 10 - 30%. Pokud máte plno zdraví efekt bude pouze 10%, ale pokud jste hodně zranění bude 30% - trvá 10 sekund - 3 minuty do dalšího použití.
Regeneration: 10% bonus k regeneraci zdraví, mimo jiné se bude 10% z celkového zdraví regenerovat a to i když jste v boji.
Beast Slaying: Zvyšuje poškození, které udílíte beastům o 5%.
Throwing a Bow specialization: Zvyšuje skill u luků a házecích zbraní o 5.
 
   
 
 Nemrtví (Undead)
Zpomaleni tyranskou nadvládou Krále Lichů (Lich King), odpadlická skupinka Nemrtvých se snaží udržet jejich svobodnou vůli a ničí všechny kdo se jim postaví. Známa jako Forsaken, je tato skupina oddaná sloužení jejich vůdkyni, královně banshee (smrtka), Sylvanas Windrunner. Tito temní válečníci postavili tajnou pevnost pod troskami bývalého hlavního města Lordaeronu. Situováno za prokletým Tirisfal Glades, bludištní Undercity je roztažená bašta zla. Za jeho stinnými hranicemi, se Sylvanini královští lékárníci snaží vyvinout novou devastující nákazu-která nevyhladí pouze jejich nenáviděné rivaly z Pohromy, ale také zbytek Lidskosti. Pro rošíření jejich temných cílů, Forsaken vstoupil do aliance s primitivními, brutálními rasami Hordy. Bez jakékoliv opravdové loajality k jejich novým soudruhům, vehnal je Forsaken do boje proti jejich běžnému nepříteli-králi Lichů. Jen čas nám napoví, jak si tito učedníci zkázy povedou v jejich misi pomsty.
Dostupné postavy:
Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Mage(Mág), Rogue(Lump), Priest(Kněz)
Startovní Lokace: Tirisfal Glades
Domovské město:The Undercity
Rasový mouth: Nemrtví kůň
 
Rasové vlastnosti:
 Will of the Forsaken: Po použití daruje immunitu proti Fear, Charm a Sleep efektům. Může být také použito když už jste zasaženi některým z těchto efektů - trvá 5 sekund - 2 minuty do dalšího použití.
Cannibalize: Po použití regeneruje 7% z celkového zdraví každé 2 sekundy pokud stojíte poblíž mrtvoly humanoida nebo undeada - trvá 10 sekund - 2 minuty do dalšího použití.
Underwater Breathing: Pod vodou můžete dýchat 3krát déle než ostatní rasy.
Shadow Resistance: Zvyšuje resistenci proti stínovým (shadow) útokům o 10.

 
 
 
 
 
          Alíci       
 
 
 
Draeneiové (Draenei)
Před měsícem, hrozná exploze roztrhla oblohu severního Kalimdoru. V té chvíli, obrovská loď Exodar klesla z nebe a narazila na Azeroth. Uprchli z Draenoru, vznešení Draeneiové používali Exodar pro přepravu na bezpečné útočiště. Inspirováni historkami o hrdinské aliance, která stála proti Plamenné legii, Draeneiové přišli žádat o pomoc a získat zpět svou ztracenou zemi. Draeneiové doufali, že zde najdou spojence
Startovní lokace: Azuremyst Isle
Hlavní město: Exodar
Rasový mount: Elelk
Dostupná povolání: Hunter, Mage, Paladin, Priest, Shaman, Warrior
 
Rasové vlastnosti:
Gemcutting: Zvyšuje skill u Jewelcraftingu o 5.
Gift of the Naaru: Léčí spojeneckou jednotku po dobu 15ti sekund (1085 zdraví na levelu 70) - 40 yardů - 1.5 sekundy cast - 3 minuty do dalšího použití.
Inspiring Presence: Zvyšuje šanci na hit se zbraněmi a kouzly všem hráčům v partě o 1%.
Shadow Resistance: Zvyšuje resistenci proti stínovým (shadow) útokům o 10.

 
   
Trpaslící (Dwarves)
Stoičtí Trpaslíci z Ironforgu jsou starodávnou rasou statných tvorů s lidskou podobou, kteří žijí pod sněžnými vrcholy hor Khaz Modan. Trpaslíci byli vždy oddanými spojenci Lidí vyžívají se v možnostech bitev a vyprávění příběhů. V minulých letech Trpaslíci málokdy opuštěli bezpečí horských pevností. Avšak jak mile zazněly zvuky bitvy, povstali aby bránili jejich přátele a spojence s nepřekonatelnou odvahou a srdnatostí. Kvůli nedávnému objevu, který odhalil kousky jejich starodávných předků, podstoupili Trpaslíci významnou přeměnu. Ten objev přesvědčil Trpaslíky, že je na počátku světa z kamene stvořili mocní Titáni. Nyní cítí, že jejich osudem je prohledávat svět, aby našli více známek, prokázali jejich dědictví a znovuobjevili skrytý odkaz Titánů. Trpaslíci rozeslali jejich Hledače do všech koutů světa v naději objevu nového nahlédnutí do jejich zahalené minulosti. Tyto cesty vedly k výkopovým místům Trpaslíků po celém známém světě, z nichž některá slouží jako základny, a některá jako potenciální loviště nepřátelů Trpasličí rasy.
Informace o Rase Startovní Lokace: Anvil Marr, Dun Mororgh
Domovské město:Ironforge
Rasový mouth: Beran
 
Rasové vlastnosti:
Stoneform: Po aktivování propůjčí immunitu na Bleed, Poison a Disease efekty. Navíc, zvýší armor o 10% - trvá 8 sekund - 3 minuty do dalšího použití.
Gun Specialization: Zvyšuje skill u pušek (gun) o 5.
Frost Resistance: Zvyšuje resistenci proti ledovým (frost) útokům o 10.
Treasure Finding: Po aktivování uvidíte všechny bedny (chest) na minimapě - trvá dokud není zrušeno
 
   
Gnomové (Gnomes)
Potrhlí, často výteční Gnomové jsou jednou z nejpodivnějších ras světa. S jejich posedlostí vyvíjet zásadní nové technologie a stavit škoující divy strojírenství je div, že přežil dostatek Gnomů k rozmnožování.
Prosperující v úžasném techno-městě Gnomeregan, Gnomové sdíleli zdroje zalesněných vrcholů Dun Moroghu s jejich Trpasličími bratranci. Přestože Trpaslíci z Ironforgeu mají také náklonnost k technologiím a stavitelství-jsou to právě Gnomové, kteří poskytují důležitý design pro většinu Trpasličích zbraní a parních vozů.
Gnomvoé dobře sloužili Alianci během Druhé Války, ale podivně odmítli poslat jakékoliv posádky jako pomoc během nedávné invaze Plamenné Legie. Přestože jejich designy pomohly změnit průběh války v neprospěch Legie, Trpaslíci a Lidé byli šokováni rozhodnutím Gnomů neposkytnout jejich statečné jednotky a piloty.
Když válka skončila, Aliance objevila důvod náhlého odmítnutí Gnomů. Vypadá to, že starověké, barbarské nebezpečí stouplo z nitra země a vrthlo do Gnomereganu. Vědíc, že hlavní prioritou Aliance bylo porazit Plamennou Legii , se Gnomvé rozhodli postavit se nebezpečí sami. Přestože bojovali statečně, aby zachránili jejich milované město, Gnomeregan byl nenodvratně zničen.
Při pádu Gnomereganu byla vyhlazena téměř polovina Gnomské rasy. Zpustlí Gnomové, kteří přežili, prchli do bezpečí Trpasličí pevnosti Ironforge. Zase jednou zavázáni věci Aliance, Gnomové tráví svůj čas vymýšlením strategií a vynalézáním zbraní, které jim pomohou znovuzískat jejich zpustošené město a vytvořit světlejší budoucnost pro svůj lid.
Dostupné postavy:
Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Mage(Mág), Rogue(Lump)
Informace o Rase Startovní Lokace: Anvil Marr, Dun Morogh
Domovské město:Ironforge
Rasový mouth: Mechanostrider
 
Rasové vlastnosti:
Escape Artist: Po aktivování unikne z jakéhokoliv zpomalovacího nebo znehybňujícího efektu. 1 minuta do dalšího použití.
Expansive Mind: Zvyšuje intellect o 5%.
Arcane Resistance: Zvyšuje resistenci proti tajemným (arcane) útokům o 10.
Technologist: Zvyšuje skill u Engineeringu o 15.


 
   
Lidé (Humans)
Lidé Stormwindu jsou houževnatou rasou, která během První Války přežila invazi surových Orků. Během Druhé Války se armády Stormwindu vydaly spolu s Aliancí znovuzískat jejich domovinu Azeroth. Po úspěchu v Druhé Válce byl Stormwind znovupostaven a Lidské civilizaci se v kraji zase jdenou dařilo. Po nedávné invazi Plamenné Legie, která zanechala severní království Lordaeron v troskách, stojí nyní Stormwind jako poslední bašta lidské civilizace. Následujíc hrdinské vzory Sira Lothara a Krále Llane, jsou obrránci Stormwindu považováni za jedny z nejurputnějších válečníků v kraji. Rozhodně nesou svá břímě za účelem udržovat čest a statečnost lidksosti v pořád se ztemňujícím světě.
Dostupné postavy:
Warlock(Čaroděj), Warrior(Válečník), Mage(Mág), Paladin, Priest(Kněz), Rogue(Lump)
Startovní lokace: Elwynn Forest
Hlavní město: Stormwind
Rasový mount: kůň
 
Rasové vlastnosti:
Perception: Rapidně zvýší stealth detekci - trvá 20 sekund - 3 minuty do dalšího použití
The Human Spirit: Zvyšuje spirit o 5%.
Diplomacy: Zvyšuje počet bodů získávaný u frakcí o 10%.
Sword a Mace Specialization: Zvyšuje skill u mečů a u palcátů o 5.


 
   
Temní elfové (Night elves)
Samotářští Temní Elfové byli první rasou, která ve světě Warcraftu vznikla. Tyto stinné, nesmrtelné bytosti byli první, kdo se učil magii a vypustili ji do světa téměř deset tisíc let před Warcraftem I. Lehkomyslným používáním magie přivedli elfové do světa Plamennou legii, což vedlo ke katastrofické válce mezi dvěmi titánskými rasami. Temným Elfům se stěží podařilo zprovodit Legii ze světa, ale jejich úžasná domovina byla zničena a utopena mořem. Až donedávna se Temní Elfové uzavírali před zbytkem světa a po mnoho tisíciletí zůstávali ukrytí na vrcholu jejich posvátné hory Hyjal. Invaze Legie vyvedla Temné Elfy z dlouhého období dřímoty. Nyní obnovili svůj zájem o utváření světa, a poprvé v historii se spojují s jinými rasami, aby pojistili přežití Azerothu. Jako rasa jsou Temní Elfové typycky čestní a spravedliví, ale jsou velice nedůvěřiví k "nižším rasám" světa. Od přírody jsou nočními tvory a jejich temné síly získávají stejnou nedůvěru, kterou chovají k jejich smrtelným sousedům.
Dostupné postavy:
Hunter(Lovec), Warrior(Válečník), Druid, Priest(Kněz), Rogue(Lump)
Informace o Rase Startovní Lokace: Teldrassil
Domovské město:Darnassus
Rasový mouth: Panter
 
Rasové vlastnosti:
Shadowmeld: Po použití vás skryje ve stínech - trvá dokud není zrušeno.
Quickness: Zvyšuje šanci na dodge o 1%.
Wisp Spirit: Bludička místo normálního ducha je o 25% rychlejší.
Nature Resistance: Zvyšuje resistenci proti přírodním (nature) útokům o 10